Zwroty i reklamacje

1. Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.

2. Zamówienia internetowe z dostawą do domu

Dla towarów zamówionych w sklepie internetowym i dostarczonych firmą kurierską należy dostarczyć zwracany produkt na adres:


Speed-Media

ul. Stalmacha 14

47-220 Kędzierzyn-Koźle

tel: 791 000 901


3. Zamówienia internetowe z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym

W przypadku zakupienia towaru za pośrednictwem sklepu internetowego z opcją odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym, miejscem właściwym do dokonania zwrotu jest sklep stacjonarny, w którym odebrano towar. Sklep ten jest jednocześnie sprzedawcą.
Odpowiednie adresy znajdują się w tym miejscu.

4. Formularz zwrotu do pobrania:



Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: sklep@teeter.pl

5. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

6. WAŻNE: Nie przyjmujemy zwrotów towarów zakupionych na działalność gospodarczą.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep  niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W  przypadku braku możliwości wymiany produktu lub usunięcia wady produktu klient otrzyma od nas bon o wartości równoważnej reklamowanego przedmiotu do wykorzystania, na zakupy w naszym sklepie internetowym.

9. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.


Pamiętaj!

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl